X
تبلیغات
۲۱ اصل روانشناسی فروش کتاب

چاپ کتاب نوآوران سینا

۲۱ اصل روانشناسی فروش کتاب


۲۱ اصل روانشناسی فروش
 تیر, ۱۳۹۷  بدون نظر  وبلاگ  

اصولی که در روانشناسی فروش بکار میرود اصولی است که برای فروش همه

چیز ازجمله فروش کتاب بکار میرود از شما دعوت میکنم این اصول را بیاموزد

و در فروش کتابتان از این اصول استفاده کنید.

۲۱ اصل روانشناسی فروش کتاب 

روانشناسی فروش

ما به شما مشاوره می دهیم تا بتوانید کتابهای  چاپی خودتان را به بهترین شیوه ممکن به فروش برسانید۲۱ اصل روانشناسی فروش

آیا می دانید کتاب شما می تواند در چه فروشگاههای آنلاین و آفلاینی به فروش برسد.

آیا می دانید در نوشتن کتاب خودتان چه نکاتی را رعایت کنید تا بتوانید بهترین فروش و بازار را برایش ایجاد کنید

آیا از مراحل آماده سازی کتاب اطلاع دارید ؟

۲۱ اصل روانشناسی فروش که در فروش کتاب هم بکار میرود.

آیا با مراحل ثبت کتاب در کتابخانه ملی فیپا و شابک آشنا هستید و مراحل انجام مجوز ارشاد  اعلام وصول کتاب را آگاهی دارید

مهمترین شرکتهای پخش کتاب چه شرکتهایی هستند چگونه و با چه شرایطی شما می توانید با این شرکتها وارد مذاکره و کار شوید

اقتصاد مشاوران کتاب چگونه وضعیت نشر کتاب را بررسی می کنند

با روانشناسی مشاوره چگونه می توان فروش مناسبی برای کتابهایتان ایجاد کنید

21 اصل روانشناسی فروش
۲۱ اصل روانشناسی فروش

۲۱ اصل  روانشناسی فروش:

اصل ۱: دو دلیل اینکه مردم چیزی را می خریند یکی برای سود بردن می باشد و دوم برای اینکه ضرری متحمل نشوند.

اصل ۲: مردم در خرید خودشان بصورت احساسی خرید می کنند و دنبال این هستند تا بصورت منطقی تصمیم خود را توجیه کنند.

اصل ۳: برای خریدار مهم نیست که کالای شما چه چیزی است و چطوری عمل می کند مهم این است که کالا و یا خدمات شما چه منافعی برای خریدار ایجاد می کند.

اصل ۴: فروش حرفه ای معمولاً با تحلیل نیازها آغاز میشود.

اصل ۵: افراد با دلایل و عقاید خودشان از شما خرید می کنند و کاری با دلایل شما ندارند.

اصل ۶:خرید زمانی اتفاق می افتد که مشتری احساس کند فروشنده دوست او بوده و قصد کمک و راهنمایی  و مشاوره او را دارد.

اصل ۷:مشتریان روی پیشنهاد و محصولات شما فکر نمی کنند و به محض خروج از دفتر شما ، شما و محصولات شما را فراموش می کنند

مگر اینکه پیشنهاد ویژه ای از شما داشته باشند.

21 اصل روانشناسی فروشاصل۸: هرگز انتظار تماس مخاطب با شما را نداشته باشید بلکه به فکر این باشید

که تماس شما با مشتری و ایجاد فروش بطور معمول بعد از ۷ بار تماس و پیگیری از طرف شما اتفاق می افتد.

اصل ۹:در مرحله اول پاسخ منفی مشتری جواب نه به شما و رد درخواست فروش شما نیست

و همچنین مقاومت اولیه خریدار در برابر شما مقاومت در برابر فروش  نمی باشد.

اصل ۱۰:وقتی شما مشتری را ملاقات میکنید اولین چیزی که به ذهن مشتری میرسد این است

که آیا به من توجه و علاقه داری ؟درصورتی که در چند دقیقه اولیه به این پرسش جواب بله ندهید ؟

مشتری علاقه اش را برای شروع تجارت با شما از دستمی دهد.

اصل ۱۱:معمولاً ۸۰ درصد فروش ها قبل از ۵ جلسه پیگیری تحقق پیدا نمی کند .

تنها ۱۰ درصد فروشندگان برای قطعی کردن فروششان بیش از ۵ بار تماس می گیرند

و بیش از ۵۰ درصد از فروشندگان بعد از یک بار تماس گرفتن از خیر فروش می گذرند.

اصل ۱۲:وقتی کسی یک بار به شما جواب نه می دهد در اصل این جواب بعنوان جواب نه به شخص شما نیست

بلکه این جواب نه به پیشنهاد قیمت شما می باشد بهتر است پیشنهاد خود را به شکل دیگری ارائه نمائید.

اصل ۱۳:وقتی جواب نه می شنوید و این جواب را شخصی تلقی می کنید به این شکل است که شما فکر می کنید

اشکالی در شما وجود دارد و یااینکه فکر می کنید

اشکال و یا نقصی در محصول شما وجود دارد.

وقتی به این شکل فکر می کنید شما کم کم مایوس شده و اشتیاق خود را در فروش از دست می دهید.

اصل ۱۴:روش دیگری که فروشندگان فکر می کنند از شکست در فروش می گریزند

این است که منطقه فعالیت خوشان را از نظر جغرافیایی وسیع میکنند.

این نوع فروشندگان ابتدا برای فروش محصول با یک شهر تماس میگیرند و تلفن بعدیشان را با شهر دیگری در منطقه جغرافیایی دیگر برقرار می کنند

و دایره تماس خودشون رو وسیعتر می کنند این کار باعث میشود که زمان حرکت انها با اتومبیل افزایش یابد و فروشنده به این وسیله فکر می کند

که کار انجام می دهد در صورتی که دارد وقت تلف می کند.

اصل ۱۵:وظیفه شما به عنوان یک فروشنده حرفه ای  این است که دوست دیگری را برای خودتان بخرید بایستی به مشتریان خودتان ثابت کنید

که به آنها توجه داردید. و برای آنا بهترین ها را خواهانید .

اصل ۱۶:۸۰ درصد تماس فروشندگان با جواب نه مواجه میشود و این هزاران دلیل مختلفی داردو این بدان معنی نیست

که اشکالی در شما یا محصول شما وجود دارد. افراد به این دلیل نه می گویند که فعلاً به کالا یا خدمات شما احتیاج ندارند

آن را نمی خواهند و نمی توانند از آن استفاده کنند .و یا اینکه توان پرداخت هزینه آن را ندارند . ودلایل دیگری هم وجود دارد.

اصل ۱۷:در تحقیقی که در دانشگاه کلمبیا انجام شد مشخص گردید که فروشندگان روزانه تنها یک ساعت و نیم کر می کنند

چرا فروشندگان این اندازه کم کار می کنند و چرا برای روبرو شدن با مشتریان طفره می روند علت یک کلمه ساده است

فروشندگان ترس از رد شدن دارند و ترمز این کار در ضمیر ناخودآگاه آنان وجود داردکه این اشخاص را عقب نگه می دارد.

اصل ۱۸:به جای اینکه دائماً به معرفی خصوصیات و فواید محصول خود بپردازید تلاش نمائید مشتری را درک نموده

و به این نکته توجه نمائید که چگونه می توانید به بهترین شیوه ممکن به مشتری کمک نمائید و نیازش را برطرف کنید.

اصل ۱۹:رابطه نزدیک و مستقیمی بین تصویر ذهنی شما (باورها وعقاید شما) و عملکرد و کارآیی شما وجود دارد.

اصل ۲۰ : در هر فروش دو مانع وجود دارد هر دوی این موانع ذهنی هستند این دو مانع عبارتند از : ترس از شکست

ترس از رد شدن و مورد بی اعتنایی قرار گرفتن.

21 اصل روانشناسی فروش موضوع :
برچسب ها :
,

+ نوشته شده در 1397/10/16ساعت 10:42 توسط علی کوهستانی | تعداد بازديد :17 |


عناوين مطالب پربازدید
سررسید و دفتر نوبت دهی پزشکان و دندانپزشکان سال ۹۸
۲۱ اصل روانشناسی فروش کتاب
چاپ و نشر کتاب
راهنمای کامل مراحل چاپ و نشر کتاب کاغذی صوتی و دیجیتال
چرا نویسندگی ضروری است؟
چاپ و نشر در آمریکا
تهیه تدوین وتولید محتوا
مراحل اداری چاپ کتاب
۱۵ کاری که افراد فقیر انجام میدهند و افراد ثروتمند اونا رو انجام نمی دهند
ثبت نرم افزار
 
دیانا چت سیستم وبلاگدهی ماسیس چت | شما چت | شلوغ چت | ققنوس چت اهواز چت | خوزستان چت | قشم چت اهواز چت | خوزستان چت | اهوازی چت طراحی چت روم